Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Edmund Černá Zmije

17. 12. 2009 16:07
Preference jsou jasné

Voliči svými hlasy rozhodnou, že se otepluje. ;-)

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

17. 12. 2009 16:05
vazeny pane

veta "80% Čechů je přesvědčeno, že ke globálnímu oteplování dochází a  většina z nich si myslí, že příčinou je lidská činnost." Neznamena, ze kdyz tomu veri vic lidi, stane se to pravdou, ale pouze to ukazuje uspech dlouhodobeho vymyvani mozku medii a organizacemi celeho sveta. Oproti tomu je V. Klaus jeden z mala skeptiku, co jde verejne slyset. Myslim, ze na to, proti jake medialni palebne sile stoji, dopadl dost dobre.

Vira a veda maji ponekud odlisny pristup k faktum. Pokud berete zelene nabozenstvi jako viru, pak necht - at si veri. Pokud jako vedu, meli byste vest vedecky dialog a ne emocni pusobeni. Ve vede rozhoduji fakta a dukazy a ne selsky rozum. Jak vam pomuze selsky rozum v teorii relativity a nebo kvantove fyzice? nebo je zrusite, protoze 90% lidi je nedokaze selskym rozumem pochopit?

Lidi jsou ochotni si jeste utahnout opasky, protoze jeste vetsinou nedokazi predpovedet, kam se ve velmi brzke dobe dopracujeme diky zadluzovani z minulosti (prevazne) vasi stranou.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

17. 12. 2009 16:05
Selský rozum

dovedl lidstvo už mnohokrát do pěkných s..... Rv 

0 0
možnosti
V

VašekIV

17. 12. 2009 16:04
Jo, víra v oteplování je sinější než víra v Aláha.

Abych pravdu řekl, dívám se z okna a jsem rád, že se tak pěkně otepluje. Jak by mně asi bylo zima, nebýt toho oteplování.8-o

0 0
možnosti
DK

Bertiik

17. 12. 2009 15:59
Já slavnostně slibuji,

že se za záchranu lidstva pomodlím. Budu se modlit za krach jednání v Kodani a aby se žádné zelené žabičce nepodařilo zahrát další malou domů do vlastní kapsy v podobě fofrníků nebo fotovoltaistického pole, aby se zelenkavým vědcům nedařilo falšovat další grafy (alespoň ne bez odhalení), aby příroda nespadla do další doby ledové a nám tady znovu nevyrostl ledovec jako před pár tisíci lety.

A to jsem prosím ateista... ;-O

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik