Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

václav

5. 2. 2008 23:56
Už aby to bylo

Myšlenka privatizace je správná je načase aby lesy dostaly vlastníky a skončilo jejich  pozvolné privatizvání ze strany zaměstnanců lesů čr ,

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

8. 1. 2008 15:44
Neboli jako obvykle

Pan Petržílek sem umístí své moudro a pak mi lidi polibte... Tady je moje pravda a tu se koukejte naučit nazpaměť. Za čtyři hodiny nebyl schopen vypotit odpověď jedinému diskutérovi. Tenhle, jak jsem napsal, namachrovaný hejsek nám názorně předvádí, jak s námi, řadovým plebsem, bude zacházeno, až se ze stínového ministra stane ministrem světlých zítřků.:-©

0 0
možnosti

Michal

8. 1. 2008 13:05
Uz se tesim az budu platit

Za to ze muzu vstoupit do lesa R^

0 0
možnosti

Kamil

8. 1. 2008 13:22
Re: Uz se tesim az budu platit

Tak to seš teda vůl. Já platit nebudu

0 0
možnosti
R

reditelzemekoule

8. 1. 2008 12:45
Proč?

Je až s podivem, kolik členů ČSSD se zabývá psaním příspěvků do různých blogů...Ptám se-proč? Proč mají takovou potřebu se zviditelnit? Měli dost času, když byli u koryta-jenže ono je VŽDYCKY snažší a lepší poukazovat na "chyby" druhých a od "vlastních" kakaových bobů a milionářských kauz je lépe pozornost odvracet. Vážený pane stínový-pokud nebudete vystupovat zcela pragmaticky a veřejně napomáhat rozkvětu země-NE strany-prosím alespoň neškoďte! MJ Plzeň

0 0
možnosti

Glock

8. 1. 2008 15:18
Re: Proč?

Asi nemají co dělat, prostě jsou natolik pracovití, že jim po zaměstnání (poslancování) přebývá tolik času, že zvládnou ještě politiku. ;-D

0 0
možnosti

Honza

8. 1. 2008 12:34
Privatizace lesa

Jsem zásadně proti všem druhům rozkrádání, kterému se u nás říká privatizace!!! To, co tady probíhá posledních 18 let je opravdový HNUS!

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

8. 1. 2008 12:47
Re: Privatizace lesa

A víte, že máte vlastně pravdu? Všechno, co stát vlastnil nebo ještě vlastní, tak bez náhrady ukradl původním majitelům. A v průběhu 18 let za to utržil miliardy a miliardy Kč. Opravdu HNUS!

0 0
možnosti
JS

ikaika

8. 1. 2008 12:26
Doktore neblázni už není co ukrást

Každý den mizí tisíce kubíků lesů. Zahraniční investor s požehnáním a dotací

vaší bývalé vlády, postavil v Paskově na ostravsku továrnu všeobecně

nazývanou Krematorium Beskyd.  A ty teď pláčeš že vám Modří Supi kradou

poslední možné prebendy? 

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

8. 1. 2008 11:45
Máte to hezky barevné :-)))

NAPROSTO KLÍČOVÝM PŘEDPOKLADEM UDRŽITELNOSTI ROZVOJE LESNÍCH EKOSYSTÉMŮ ZŮSTÁVÁ NEDOTKNUTELNOST STÁTNÍHO VLASTNICTVÍ LESŮ ZE ZÁKONA SPRAVOVANÝCH STÁTNÍMI PÚODNIKY LČR A vls A SPRÁVAMI NÁRODNÍCH PARKŮ. Potud citát.

?

Opravdu to nechápu. Můžete mi vysvětlit proč státem dosazený úředník, který z lesního hospodaření nemá zhola nic by měl být lepším správcem majetku, než jeho konkrétní vlastník?

Nepředpokládám, že tak namachrovaný hejsek jako Vy by se snížil k něčemu takovému jako je slušná odpověď na slušnou otázku. Není to pro Vás zvykem.

0 0
možnosti

Kamil

8. 1. 2008 11:14
Tak už se smiřte s tím...

že už si vy a vaše strana nenakradete. A to ani z lesů, zdravotního pojištění, evropských dotací a pochybných privatizací. A nevotravujte tady!

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik