Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mirek-007

19. 5. 2010 16:17
VODA JE PŘÍRODA

Souhlasím s tím, že k povodním musíme přistupovat jako k přírodnímu jevu - a snažit se vzdorovat jim přírodě blízkými opatřeními.  Pro znalce pana Renčína a jeho zemitého glosování "učených pravd" - s kterým mám za to autor sympatizuje lze jeho nekdejší vtip s textem (cca) "Hele Marie přišla k nám příroda "  v duchu  překreslit  s louží povodňové vody na prahu domečku. :-)

0 0
možnosti
T

tacet

18. 5. 2010 20:36
Konečně řešení, ne sténání .

Konečně  v  povodňové  tématice  zazněl  racionální  hlas .  Je  zcela  jasné, že  autor  problematice  rozumí . 

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

18. 5. 2010 21:14
Re: Konečně řešení, ne sténání .

Kazat vseobecne pravdy jeste neni znamkou toho ze autor tomu rozumi. Coby pravnik a ekonom asi nebude kvalifikovany expert na vodni hospodarstvi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik