Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MU

Earl_Grey

26. 4. 2010 0:43
uff

neuveritelne mnozstvi textu, ale nazor (nebo dokonce recept) stinoveho ministra zivotniho prostredi jak postupovat jsem nenasel. Krome vytvoreni komise. Me zajima Vas nazor, jestli zasahovat vsude, pokud ano jakym zpusobem, pokud ne, proc nezasahovat pripadne proc ne v dane oblasti.

nechapu Vasi vetu o tom, ze NP Sumava bude fungovat jenom pokud ho pochopi obycejni lide. pokud teda nekdo nepochopi napr. jak a proc kurovec skodi a proc to resit nejakym zpusobem tak nebude fungovat NP i kdyz se problem vyresi?

A tvrdit, ze neni vhodna doba na odbornou diskusi je nehoraznost, a jaka diskuse jina nez odborna by se o tom mela vest? snad politikove vedou diskusi (ne odbornou), ale alespon oprene o odborne argumenty. Tady odborne argumenty a zkusenost hovori pomerne jasne.

0 0
možnosti
M

mubu

23. 4. 2010 16:34
Jezdíme na Šumavu

každý rok již mnoho let a tak můžeme vidět její vývoj v okolí Modravy. Nyní jsou tam i v nejvyšším pásmu mezi trouchnivějícími suchými stromy vidět krásné mladé stromky, které si příroda vysadila sama. Můj názor je ten, že si příroda pomůže sama, popř. jí člověk může pomoci výsadbou odolných dřevin.

Jsme zásadně proti řádění těžařských dřevařských firem - ty po sobě zanechaly jen spoušť a měly zájem jen o stromy, které mohly prodat. Neviděli jsme, že by vozily (nebo dokonce přenášely helikoptérou!) slabé, napadené stromy.

0 0
možnosti
MU

Earl_Grey

26. 4. 2010 0:46
Re: Jezdíme na Šumavu

naprosty souhlas. zasahovat netreba, zkusenost mluvi naprosto jasne, bohuzel se leckomu nehodi do kramu

0 0
možnosti
J3

jonathan 33

23. 4. 2010 15:38
stačilo by

několik vět,takhle je z toho nepřehledný blábol.

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik