Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

A.AsalBerija

11. 3. 2010 18:24
tgm

prave skoncilo predstaveni na prime s bafunarem ods panem necasem s b.tachezi. pan necas nazval volice cssd jako mene vzdelane. jak je asi on sam vzdelany, kdyz muze v televizi prohlasit takouvou duchovni perlu. jiste, pasak koz ruml je take judr. vystudovany pres vikend, podobne jako kolega pana necase benda . ale jakmile tito panove zacnou hovorit, kazdy pozna, ze jejich vrozena "inteligence" vyssim natoz vysokoskolskym vzdelanim dotcena nebyla. smoula kindl rozdaval tituly svym soukmenovcum jako jezis drobky chleba. ti, ktere tento moralni "skvost "vysokeho uceni in der tschechei neobdaroval, jsou podle pana necase volici cssd. divna logika...a zvasty kritiku tohoto blogu mi pripominaji najatou skupinku modrych kriklounu na vcerejsich predvolebnich sibrinkach ct v jihlave.;-D;-D

0 0
možnosti
K

K-D

9. 3. 2010 9:24
Kdo je bloger Petržílek?

Každý autor má svůj způsob vyjadřování a svůj způsob úpravy blogů. Pokud se podíváte na ostatní články tohoto autora, je evidentní, že je píše několik různých osob. To také vysvětluje, že "autor" nikdy v diskuzích neodpovídá.

0 0
možnosti

jarinka

9. 3. 2010 9:12
Vy jste na tom jak?

Nikdo nezačne sám od sebe a neřekne: Tak podívejte, já mám tady nakradené nějaké miliardy, vracím je. A nepotřebuji ani tak vysoký plat - když lidé musí vyžít s podprůměrným příjmem, tak mně stačí minimální.

A když se někdo takový objeví, bude vámi všemi zašlapán.

0 0
možnosti
MC

sualk

8. 3. 2010 15:53
Pane Petržílku napište nám prosím raději

něco o vašem "jyřýčkovy". Ani si neuvědomujete, že jste stejný jako ti oni!

0 0
možnosti
P

Pandur

8. 3. 2010 15:50
Další zdivočelý sosan...:-*(

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik