Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

slečna Krtek

17. 2. 2010 8:06
...

Děkuji za článek. Uvítala bych více podrobnějších náhledů z oblasti obchodu, hospodářství, ale i kultury, školství v zemích asijského kontinentu (nemusí se jednat právě o Čínu). Přeji hezký den.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

17. 2. 2010 0:49
Autore znovu karma - jen tentokrat prosim odpoved na otazku

Pane Petrzilku, diky za dobry clanek, jak rikam jsem velice rad, ze ve strane oranzove strany, ktera se navenek chova absolutne nepochopitelne, vzhledem k soucasne svetove ekonomicke situaci, je i nekdo rozumny. Proto se tedy zeptam zcela naprimo. -  - "Muzete, prosim, bez ideologicke omacky, kterou pouzivaji Vasi kolegove, vysvetlit, jak ma podle Vas Ceska republika ustat v tomto zmenenem svete a to zejmena pokud, prihledneme k planovanym vydajum na socialni programy, kterymi CSSD  navysovat deficit statniho rozpoctu?" - - Velmi bych ocenil skutecne seriozni odpoved, ne to co slychavam od CSSD porad, Topolanek byl spatny, my to budeme delat lip. Dekuji. Jiri Kram

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik