Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Bertiik

17. 12. 2009 17:27
Tak jsem to spočítal

Před mým příspěvkem je celkem 13 dalších. Ani jeden nepodporuje názory autora - takže rychlá statistika mi říká, že rozumní Čechové nevěří oteplovčům ani zbla.

Takže jen tak dál R^. O 80% si může autor tak maximálně nechat zdát... ;-)

0 0
možnosti
K

K-D

17. 12. 2009 17:31
Re: Tak jsem to spočítal

On je pan autor nějakej divnej - tvrdí, že ho chválí i Zelení...

0 0
možnosti
D

dutina

18. 12. 2009 2:47
Re: Tak jsem to spočítal

Já to tušil , že Paroubek se spaktoval s marťany.

0 0
možnosti
P

PetrBrno

17. 12. 2009 19:27
Re: Tak jsem to spočítal

Hlavně ten průzkum je podvod. Byl dělán mezi 1-9 prosincem, kdy bylo na tu dobu neobvykle teplé počasí, takže je logické že 1.000 respondentů v tu chvíli reagovalo podle momentální situace.

0 0
možnosti
P9

pavel 99

17. 12. 2009 22:54
Re: Tak jsem to spočítal

schválně jak by dopadl, kdyby ho o nastávajícím víkendu opakovali při teplotách -20°C.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik