Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Novotnak

28. 11. 2009 18:12
Autor zřejmě ani netuší

co to je a jak funguje kapitalismus. Zjednodušeně by se dalo říc, že kapitalismus je přirozená forma koloběhu peněz a majetku. Stát v tomto systému funguje jako dozorce nad právem a požádkem. Čím větší přrozdělování sátátem, tím menší toky peněz a majetku a tím méně majetku se dostane k chudým i k bohatým. Čím víc do toho státu zasahuje, tím zůstává méně z kapitalismu a tím jsou všichni chudší a chudší. Na druhou stranu mají všichni stejně málo. (cíl komunismu). Nekapitalistické systémy naštěstí nejsou dlohodobě životaschopné a vždy po čase zákonitě zkolabují. Proti upadání komunismu jsou současné hospodářské krize rájem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik