Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin H.

14. 11. 2009 22:34
Rybníky, neé!

Podpory rybníků neměla v naší historii nikdy tak masivní podporu - 90% dotace z OPŽP a stovky podpořených žádostí! Jedná se o jednu z nejzvrhlejších dotací do ŽP. Jde o tunelování evropských peněz, které měly jít do revitalizací toků. ČR tyto peníze topí v bahnu rybníků, které se jako opatření na podporu biodiverzity absolutně neosvědčily! Větší podpora tohoto mrhání financemi hraničí bláznovstvím.

ČSSD by se měla zaměřit spíše. A) Proč státní podniky Povodí nerealizují RVT toků a nechávají tak uniknout tyto evropské peníze? Je třeba zvýšit tlak na podniky Povodí, které zaspaly dobu a pokračují v lití betonu do krajiny. B) Zaměřit se na zlepšení podmínek pro realizaci RVT a opatření na zadržení vody v krajině jako ploše C) Spojit RVT a protipovodňové akce do souladu D) Převést agendu vod zpět z MZe na MŽP.

Poučme se u sousedů např. Bavorska uvidíme, že jsme v oblasti vodního hospodářství stále v době betonové. Zdraví a případně poradí 

Martin Hanousek

Strana zelených Hradec Králové

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

29. 9. 2009 9:58
Kristepane

To zase budou tunely jako v případech odbahňování rybníků, ne? Hlavně do toho narvěte co nejvíce zálohových dotací, ať je co krást .... Rv:-P;-( Blbci oranžoví ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik