Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toli

18. 9. 2009 16:25
Slávistický homelessák - bývalý

R^

0 0
možnosti

romsky aktivista

17. 9. 2009 14:52
intelektuální prostituti

jako je Bradik a Petrzilek R^

0 0
možnosti

Aaron71

17. 9. 2009 13:46
Zkuste změnit formátování

Aby se to dalo číst. Takhle mě to unavuje. A obsah nehodnotím. Ten považuji za Váš názor. Já mám jiný.

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

17. 9. 2009 13:44
Petržílku

Nevydejchávej nám tady vzduch a nevotepluj planetu. Pokud chceš pomosi, odstěhuj se na Měsíc nebo se nech zamrazit. Tím zaručeně pomůžeš boji proti oteplování klimatu a obdržíš nejmíň Nobelovku.

Že jsem zaujatý, velmi kritický, zlý a nehumánní? Ano, vždyť Ty taky. Nedělej tu ze sebe světce a jdi příkladem. Zkus aspoň hodinu nedýchat, produkce CO2 je přece fuj!

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

17. 9. 2009 13:45
Re: Petržílku

Nebo si zalepuj řiť izolepou, metan je ještě horší skleníkový plyn než CO2.

0 0
možnosti

wopi

17. 9. 2009 12:44
bože

tohle dokáže vyplodit jen člen ČSSD :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik