Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

31. 8. 2009 16:10
HDP se ČSSD nehodí

Vždyť mj. ukazuje výši zadlužení. A ČSSD potřebuje dokázat, že je titěrné.

Možná, že jiné ukazatele ukazují faktický "blahobyt" celé společnosti. Životní prostředí je jistě jeho součástí. Ale jako ukazatel monetárních operací je konglomerát čísel a dojmů (jakkoliv vyjádřená čistota prostředí je nekompatibilní se skutečnými penězi) jsou naprosto nesmyslné.  S novými ukazateli přicházejí vědci (nebo "vědci"?) neustále. I proto, aby se zvýraznili.   A někdo holt se snaží těch nesmyslů využít.

0 0
možnosti
PS

Pavel Skeptik

31. 8. 2009 13:31
Správně

A už tu máme stranu která tak postupuje! ČSSD HDP nepotřebuje! Potřebuje index spokojenosti, a ten spočívá v tom, že každému slíbím a potom dám co chce! Nějaké HDP? K čemu, rodávám , rozdáváám rozdávááám!!!!!! Všichni jsou spokojeni a já, sám Velký génius jsem spokojen také, jsem u moci, vládnu, lidé mě milují! Že to budou platit vnuci? Jděte k šípku! To už tady nebudu, a moji vnuci budou bydlet vedle STANDYMYSLIMTOUPŘIMNĚ GROSSE! Na Floridě ! ;-D

0 0
možnosti
J

Jýřa

31. 8. 2009 13:13
:-*)

Oranžový soudruhu, vy jste tedy nešťastník.......;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

debater

31. 8. 2009 8:39
Můžete mi říci,

pane Petržílku, kdo objektivně určí stav životního prostředí v zemi a jak ho definuje?

0 0
možnosti
VK

sibidlo

31. 8. 2009 9:10
Re: Můžete mi říci,

Zeptejte se na lampárně a nečekejte, že vám odpoví tenhle sosan!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik