Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cyberpunx

21. 8. 2009 18:15
ševče, drž se svého kopyta!

Měl byste se držet věcí, kterým rozumíte, protože tento článek je DĚS!

0 0
možnosti

bryann

17. 8. 2009 21:54
omg

co to je za slataninu ? Tohle snad musel psat pod vlivem nějakych omamných latek

0 0
možnosti

slavekp

17. 8. 2009 13:42
Panebože, ...

... TOHLE je stínový ministr?! Čili se může stát, že TOHLE bude za pár měsíců sedět ve vládě a spolurozhodovat o naší zemi?! Kristepane.

0 0
možnosti

debater

17. 8. 2009 11:51
Už jsem Vám to psal vícekrát,

najít smysl Vašich blogů je čím dál těžší....

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik