Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek0075

7. 8. 2009 18:26
Položme si otázku.

Jak došlo ke krizi? Odpovím si sám. Lidi utráceli čím dál tím víc a nakonec i peníze půjčené, které neměli z čeho splatit.  Tak jaký je lék na krizi? Zvýšíme poptávku. Bravo fenoméne. To mi připomíná Náhlovskýho který chtěl léčit chřipku tak, že dotyčnému naočkuje žloutenku, která ten chřipkovej virus usmrtí:-)

0 0
možnosti

experience

7. 8. 2009 19:22
Re: Položme si otázku.

R^ Máte naprostou pravdu. Ale tento svět je fascinován tímto zdánlivým perpetuem mobile. A politici budou stále slibovat, že znou začne fungovat. Bez nějakého citelného průseru se bohužel nic nezmění.

0 0
možnosti

kaktusak

7. 8. 2009 23:32
Re: Položme si otázku.

Ke krizi došlo, protože si "majitelé" nezaslouženě přivlastňovali výsledky cizí práce.

0 0
možnosti

sir Humprey

7. 8. 2009 23:48
Re: Položme si otázku.

...pravil Lenin ;-D

0 0
možnosti

dutina

8. 8. 2009 2:38
Re: Položme si otázku.

Nejnovější výsledky Leninské ekonomiky vážení, jsou v Severní Koreji tam žerou rýži s kamením.

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik