Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PSS

10. 8. 2009 16:08
průzkum

Pane Petržílku, to je pravda, že jste mi volal. Ale kdybyste chtěl,tak Vám odpovím i na otázky, které tu kladete a jimiž ten průzkum zpochybňujete. Já si za těmi daty stojím, samozřejmě se ještě budou měnit, nevíme např., jak zasáhne ODS aféra Toskánsko atd. Nu a program "Zelená pro venkov" je programem KDU-ČSL, nikoliv Kalouskovým. Donedáva opomíjená problematika venkova je zde skutečně prozatím řešena nejlépe, ve srovnání s ostatními parlamentními stranami. Za tím si stojím.R^

0 0
možnosti
PJ

Jantar19

5. 8. 2009 22:16
petržílku ty seš matlák

čssd se asi opravdu topí ve výkalech, když má takové ekonomy.

Mimochodem, tvuj velky sef paroubek pred volbami oznacil stem za lzivou agenturu, když predpovedela prohru cssd. Ty je tu vychvalujes, ty snad nesdilis paroubkuv nazor??? Bacha na čtyřmilionovou pokutu truhlíku

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

5. 8. 2009 14:00
Petrželo - tys to dokázal a přesvědčils mě. Díky

VOLÍM TOP!!;-D

0 0
možnosti

vodní želva

5. 8. 2009 15:02
Re: Petrželo - tys to dokázal a přesvědčils mě. Díky

schvaluji Vám to, určitě lepší TOP než ODS, ale já budu na 90 % volit VV.

0 0
možnosti
MB

mauhur

5. 8. 2009 13:19
přidejte si mě k těm 10%

volim Topku

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

5. 8. 2009 11:55
no podivej se Petrzilku

zvejkat si muzes co chces, ale ja socany volit nebudu ani nahodou Odeesku taky ne, takze radsi to risknu a svuj hlas dam klidne i nekomu, kdo tu sanci podle chytraku jako jses ty, ktery budou vzdycky tahnout s davem, dat nekomu mensimu. Sance je sice mala, ale nejaka tu je. A navice me uz cela vase hratka na mys a kocku co hraje Paroubek s Topolankem sere, takze pro me jsou volby zpusobem jak ukazat, ze V TOMHLE s vama hosi nejedu! Tudiz ti na pruzkumy seru, ja budu volit Topku, prave kvuli typkum jses ty, ktery bezej vzdy pouze s nejsilnejsim.

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

5. 8. 2009 10:46
Přesně na toto téma..

.. se vedly debaty u strany zelených v r. 2006. Ti na takových průzkumech taky získali. Navíc jsou za tím titéž lidé.

0 0
možnosti
VR

varix

5. 8. 2009 9:48
Ale, ale, pane Petržílku

Občas z Vás vypadne rozumný názor, ale jak jde o politiku, tak jste klasický sociálně demokratický demagog.

Chtěl bych Vás upozornit, že agentura Faktum Invenio, na jejíž průzkum se odvoláváte, už od března loňského roku nedělá průzkumy volebních preferencí!

Navíc ty agentury, co jej dělaly, upozorňovaly na to, že výsledek TOP 09 je ovlivněn tím, že tato strana vznikla teprve v průběhu průzkumu!

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

8. 8. 2009 0:04
Re: Ale, ale, pane Petržílku

Eee, KDY z toho matlala rozumny (vlastni) nazor vypadnul, prosim? Staci i odkaz na clanek...

0 0
možnosti
S

SIDLSD

5. 8. 2009 9:28
Nechci

s Vámi polemizovat o obsahu článku. Pouze konstatuji, že STEM měl před EU volbami preference zcela opačné pro ODS a ČSSD, než jak volby dopadly. Nejpřesnější byly pdhady MERIDIANu. A u TOPu nejde ani tak o konkrétní číslo, jako o tendence. To je postupný nárůst preferencí a i teoreticky možné překročení hranice 5-ti %. Tak to čtu já.

0 0
možnosti
PJ

Hip

5. 8. 2009 9:20
aby ses nepos...ral

:-P

0 0
možnosti
E

editi

5. 8. 2009 9:20
Nadarmo se neříká,

že koho chleba jíš, toho píseň zpíváš. To platí v obouch případech. Jak pro autora tak i pro toho docenta.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Jsem právník a ekonom. Před volbami jsem pracoval ve funkci náměstka ministra životního prostředí a později jako ředitel poradců předsedy vlády. Přednáším též na Vysoké škole finanční a správní právo a ekonomiku udržitelného rozvoje. T.č. veřejně vystupuji v roli stínového ministra životního prostředí za ČSSD. Sociálním demokratem jsem od počátku roku 1990, kdy jsem stranu pomáhal obnovit. Jsem ženatý a mám dvě děti. Bližší informace též na www.petrzilek.cz nebo www.cssd.cz.

Seznam rubrik